wtorek, 15 kwietnia 2014

Road Trip Diet 1

Hejka <3 

Jeju długo mnie tu nie było .. miałam już ostatnio coś tu napisać , ale najpierw musiałam się sama ogarnąć . Ostatnio mam same złe dni , a to że nie kontroluje tego co jem jeszcze bardziej mnie dołuje . Zaczynam RTD :) Ostatnio znalazłam to na którymś z waszych blogów . Nie ma tu ani za dużo ani za mało kcal .Oczywiście będę się starać jeść mniej niż w planie :)
Dzisiaj dużo czytałam o tym jak schudnąć z brzucha .. jedni piszą , że brzuszki dużo dają , jedni że nic nie dają, jedni , że Mel B na brzuch , a jedni , że nie bo to nie spala tłuszczu tylko wyrabia mięśnie .. Już sama nie wiem co pomaga a co nie daje efektów :( A wy co ćwiczycie na brzuch i po jakim czasie są widoczne efekty .
Tak samo z biustem ,nienawidzę swojego biustu , jest za duży :/ Piszą , że jak się schudnie to biust też maleje , a może są jakieś ćwiczenia czy specjalna dieta ? Wiecie coś na ten temat ?
Kupiłam sobie dzisiaj sukienkę na gimbal , rozmiar uniwersalny,jest taka zwiewna . Problem w tym , że ja wyglądam w niej jak baleron :/ W sumie to w każdej wyglądam jak baleron :/ Nie znalazłam sukienki w której wyglądam dobrze . Nawet moja mama powiedziała , że powinnam schudnąć do tej sukienki ..To dało mi jeszcze większą motywacje żeby spiąć dupę i zacząć od nowa dietę i ćwiczenia ..
Bilans :
Obiad ( ziemniaki surówka kotlet ) dokładnie nie umiem policzyć tych kcal ale nie przekroczyłam 800 kcal także dzień 1 zaliczony :)
Dieta jest że zaczyna się od poniedziałku - 850 kcal ale ja zaczęłam od wtorku-800 kcal :)
Dzisiaj jak wszystko skończę robię Mel B na brzuch

Lecę sprawdzić co tam u was kruszynki :*Trzymajcie się chudo :)



10 komentarzy:

  1. Powodzenia z tą dietą! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jeżeli chcesz mieć płaski brzuch, ćwicz cardio. Po prostu te ćwiczenia wprawiają w ruch całe ciało i efekty będą bardzo szybko ;) Mel b i brzuszki rób po 1,2 tygodniach. I płaski brzuch gwarantowany.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym Ci polecała pobiegać 30 min 2/3 razy w tygodniu (po 20 min ćwiczeń zaczyna spalać się tłuszcz) mel b jest genialna i mi z brzucha dużo zleciało i się umięśnił i polecam Ci też mel b na klatkę piersiową/piersi, bo to Ci spali i umięśni. Rób tak, że ćwiczysz np 20 min i dopiero zaczynaj ćwiczenia np z mel b, bo jak pisalam wcześniej dopiero po 20 min się spala tłuszcz :)
    Piękny bilans, a jak nie wiesz jak liczyć kcal wejdź na stronę ilewazy.pl Życzę powodzenia i trzymam kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze miałam problem z brzuchem i mnie strasznie pomogła właśnie Mel B. Brzuszki rzeczywiście nic nie dają- jechałam kiedyś po 100 każdego dnia przez 2, 3 miesiące i brzuch niewiele się zmienił ;) One po prostu angażują niewiele mięśni, dlatego takie marne efekty. A po treningu Mel zawsze miałam na brzuchu zakwasy, co oznaczało, że rzeczywiście mięśnie pracowały. Efekty zaczęłam widzieć już po 2 tygodniach codziennych ćwiczeń (lub co 2 dni). Teraz ćwiczę ponad miesiąc i jest tylko lepiej :)
    A, no a z tym 'wyrabianiem mięśni'. Wiesz, niemożliwym jest, że tkanka tłuszczowa nagle magicznie zamieni się w mięśnie i twój brzuch będzie wyglądać identycznie, bo tłuszcz zastąpią mięśnie. To tak jakby ktoś chciał zamienić metal w złoto- możliwe tylko w Harrym Potterze :D
    Dziewczyny oczywiście też mają rację, cardio i aeroby spalają tłuszcz z brzucha (i nie tylko), jednak dodatkowe treningi konkretnie na tę część ciała pomogą ci uzyskać ładny kształt twardego brzucha ;) Najlepiej jest właśnie najpierw robić aeroby (bieganie, skakanka), a potem wziąć się za Mel B, efekty szybsze i większe.
    P.S. Usunęłam poprzedni przez głupie literówki, gdzie tu się edytuje posty? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dasz radę, zaglądaj częściej, mam nadzieję, że Motylki staną się dla. Ciebie taką samą motywacją jak dla mnie.

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie, że jesteś tutaj i znów walczysz o chudsze ciało ; ))
    Gratuluję udanego dnia diety ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. www.ilewazy.pl <- tu masz do obliczania kcl, wiesz że kotlet może mieć nawet 800kcl?! przestudiuj sobie tą stronkę byś była pewna że nie zawalsz.
    najwięcej schudłam w przeciągu pół roku ale to wtedy zachorowałam. błonnik pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale rozumiem Twoj problem z biustem...tez liczylam na to, ze go zgubie a tutaj nic...ppwodzenia w walce! :)

    http://proanamariana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. PowodzeniA w ćwiczeniach. Mogę śmiało polecić Ci brzuszki. Wszelakie nie tylko podstawowe. Osobiście robie co drugi dzień lub codziennie od około 5 miesięcy i brzuch z flaczalego oviekajacego tłuszczem jest teraz pięknie wyrzeźbione skóra jędrna i napięta bez grama tłuszczyku. Więc polecam a biust i tak Ci zmaleje -osobiście wolałabym mieć większy choć podobno małe jest piękne. ..

    OdpowiedzUsuń