piątek, 28 marca 2014

BAD DAY

Hejka <3 

Dzisiaj w szkole w ogóle nie miałam humoru , poprawił mi się dopiero jak wyszłam z przyjaciółkami. Miałam mieć dzisiaj głodówkę i było dobrze do 14 potem zaczęłam wpierdalać wszystko co było -.- Jestem na siebie zła , ale nie będę się poddawać od jutra zaczynam od nowa SPD i już dam radę . Jejku muszę dać radę już niedługo bierzmowanie i mam być w spódniczce :( Sukces smakuje lepiej jak się na niego napracuje ... gdybyśmy od tak były chude to nie to samo . Zawsze są wzloty i upadki . DAMY RADĘ WSZYSTKIE DAMY RADĘ ! 
Jutro prawdopodobnie idę na mecz ,w domu postaram się niczego nie jeść a tam też nie zjem bo pewnie będzie kiełbasa , a ja nie jem mięsa :) 

 Znacie jakieś książki /filmy o anorektyczkach lub podobnej tematyce ? Lubie oglądać takie filmy , ciekawią mnie :)
TRZYMAJCIE SIĘ KRUSZYNKI <3 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem że podobno fajny jest ten film" chuda" ale nie wiem gdzie można go obejrzeć :/
      Polecam "Umrzeć dla tańca" bardzo fajny :) I jeszcze "For the Love of Nancy" ale jest tylko Angielska wersja.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie głodź się na siłę bo to nic Ci nie da. Rób sobie głodówki jak będziesz już miała mniejszy żołądek. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh gdyby każdy był chudy i gdyby można było jeść wszystko i nie tyć to byłoby piękne, ale nie byłoby smaku sukcesu :) A tak do czegoś dążymy, mamy jakiś cel :) Ja już nie robię głodówek, bo zawsze źle się dla mnie kończą, tzn do którejś tam godziny mogę wytrzymać, ale potem nadrabiam i to podwójnie. Więc lepiej jeść mało a częściej, czasem nawet jabłko wystarcza, a dzięki temu nie pochłaniamy całej lodówki ;D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń